close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 סיבות למה כדאי לכם להתחיל לגלוש בקיץ הקרוב

מערכת שורשג אב, תשפא12/07/2021

גלישת גלים הוא תחום ספורט מיוחד במינו ומרתק. למה כדאי להצטרף?

תגיות:
צילום: freepik
אחד הדברים המשותפים לכל בני האדם באשר הם היא החיבה שלהם לחוויות יוצאות דופן. בחלק מהמקרים, החוויה יוצאת הדופן מעלה את רמת האדרנלין בגוף. העלייה ברמת האדרנלין יוצרת הרגשה של התעלות. הצורך ביצירת ההרגשה הזאת גורמת אצל מי שחווה את החוויה, לרצות לחזור עליה פעם אחר פעם. אחת החוויות הנפלאות והמעוררות ביותר אך רמת האדרנלין בגוף היא גלישת גלים. בשורות להלן נביא 5 סיבות למה כדאי לעבור קורס גלישה ולהתחיל לגלוש. מהי גלישת גלים? מה הופך את גלישת הגלים לכל כך פופולארית בקרב צעירים ומבוגרים כאחד? למה כדאי להתחיל לגלוש בקיץ הקרוב ובכלל? כדאי לקרוא – כל התשובות
צילום: freepik
בהמשך.

גלישת גלים – מה זה בעצם
כמעט כל אדם, בכל מקום בעולם, גלש לכל הפחות פעם אחת בחייו. גלישה יכולה להיות במגלשה, גלישה במורד גבעה או גלישה עם מחליקים בשלג. ואולם אחת מחוויות הגלישה המותירות את חותמן אצל מי שניסה אותן ולו פעם אחת היא גלישת גלים. גלישת הגלים מתבצעת על אותו עיקרון של גלישה בכל מקום. עם זאת, הייחודיות של גלישה כאמור היא השימוש שעושים גולשי הגלים בגל, כפלטפורמה לגלישה. ככל שהגלים גבוהים וארוכים יותר, כך חשובה יותר הרמה המקצועית ורמת היכולת של הגולש. בעשורים האחרונים הפכה גלישת הגלים לענף ספורט מוכר. זאת, למרות שההתחלה היתה צנועה והגלישה היתה תחביב משותף למספר קטן יחסית של משוגעים לדבר.

למה גלישת גלים היא כל כך פופולארית
גלישת גלים הפכה, כאמור לעיל, לפופולארית במיוחד בעשורים האחרונים. מה שהפך את הגלישה לפופולארית היא שילוב של האפשרות להפיק ממנה הנאה יוצאת דופן מצד אחד, ללא צורך בהשקעה מיוחדת, מעבר לרכישת גלשן איכותי יחד עם קורס גלישה המעניק לגולש ידע בסיסי בתחום. כל מי שיודע לשות ואיננו פוחד מהים מצד אחד, ומעוניין בחוויה שללא ספק מעלה את רמת האדרנלין בגוף מצד שני, הוא גולש גלים בפוטנציה. כל מה שצריך הוא להתנסות פעם אות – ואחרי ההתנסות הזאת, המומחים לדבר פשוט אינם מוכנים להרפות מהגלישה.

5 סיבות למה כדאי ללמוד לגלוש בקיץ הקרוב
לימודי גלישה משלבים הנאה מרובה, יחד עם האפשרות לפתח כישורים נוספים ולהרגיל את הגוף למצבים שמשפרים את הבריאות. להלן 5 סיבות למה כדאי לכם להתחיל לגלוש בקיץ הקרוב:
1. הנאה: כבר אחרי זמן קצר, כאשר צוברים ידע בסיסי בגלישה, אפשר להפיק ממנה הנאה מרובה. מי שמכיר את החוויה של "תפיסת גל", רוצה רק לחזור עליה שוב ושוב.
2. שיפור שיווי המשקל: אי אפשר לגלוש בלי לפתח את שיווי המשקל בצורה מעולה. מי שמצליח לשמור על שיווי משקל על הגלשן, יכול לעשות את זה על אחת כמה וכמה על האדמה.
3. בריאות: שחייה ופעילות ימית באופן כללי הן יפות לבריאות. כל גולש נאלץ לשחות מרחקים ארוכים, על מנת להגיע למקום שבו הוא יכול לתפוס גלים. הדבר מחזק, ללא ספק, את הזרועות ואת שרירי החזה.
4. תחרותיות: יצר התחרותיות אצל בני אדם הוא מפותח מאד. גלישה תחרותית נותנת מענה הולם ליצר הזה. גולשים רבים משתתפים בתחרויות גלישה וכנסים שונים שהופכים אותה למשהו שהוא הרבה יותר מסתם תחביב.
5. חברים חדשים: גלישת גלים היא, ללא ספק, אחת הדרכים הטובות ביותר להכיר חברים חדשים. זה אמנם מתחיל במועדון המקומי, אבל זה בהחלט עשוי להתפתח ולהביא להיכרויות חדשות.

אם יש לך עניין ללמוד טוב יותר את התחום, זה בהחלט המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים שלנו יחזרו אלים בהקדם להמשך התהליך.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה